Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ για το άνοιγμα των φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης

HomeΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ για το άνοιγμα των φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης

Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ.: «Να υποστηρίξει η Πολιτεία την προσπάθεια  των μαθητών Λυκείου, εν όψει των πανελληνίων εξετάσεων, με το άνοιγμα τον φροντιστηρίων, υπό την προϋπόθεση της τήρησης όλων των υγειονομικών μέτρων»

Το άνοιγμα των φροντιστηρίων για την καλύτερη  υποστήριξη των μαθητών Λυκείου, με τρόπο που να τηρούνται όλες οι υγειονομικές προϋποθέσεις, φέρνει στη βουλή ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Βαρδάκης, καταθέτοντας σχετική ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων, Υγείας και Προστασίας του Πολίτη, την οποία συνυπογράφουν οι βουλευτές Νίκος Ηγουμενίδης, Μανώλης Θραψανιώτης, Χάρης Μαμουλάκης και Παύλος Πολάκης.  Σε ένα εξαιρετικά δύσκολο, για τη μαθητική κοινότητα, σχολικό έτος, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου θα κληθούν σε λίγους μήνες να διεκδικήσουν, κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, μετά και την αιφνίδια και άκαιρη αλλαγή στον τρόπο  και τις προϋποθέσεις εισαγωγής τους, μία θέση στα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Το μεγαλύτερο διάστημα, η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου, με πολλά  προβλήματα που επανειλημμένα επισημάνθηκαν, από την Αξιωματική Αντιπολίτευση, κατά την κοινοβουλευτική διαδικασία. Κοινή παραδοχή όλων, είναι ότι η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη και τα αποτελέσματά της, μόνο θετικά για τους διδασκόμενους.  
Εν όψει των πανελληνίων εξετάσεων,  οι μαθητές της Γ’ Λυκείου χρειάζονται τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη. Δεδομένων των συνθηκών, άνθισε το φαινόμενο των παράνομων ιδιαίτερων μαθημάτων, αφού τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης παρέμειναν κλειστά.
Με το άνοιγμα των σχολείων, θα πρέπει παράλληλα να υπάρξει άνοιγμα των φροντιστηρίων για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, αλλά και για τις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου, καθώς πολλά από τα μαθήματα στα οποία υποστηρίζονται είναι συναφή με την προπαρασκευή τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Πρόταση των βουλευτών της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι το άνοιγμα των φροντιστηρίων να πραγματοποιηθεί με τις προϋποθέσεις, που ορίζονται και για το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την αυστηρή τήρηση των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων, αλλά και την ένταξη στον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών των φροντιστηρίων. Άλλωστε τα τμήματα των φροντιστηρίων αποτελούνται από πολύ λιγότερους μαθητές, σε σχέση με αυτούς που βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες, και μάλιστα ο χώρος των φροντιστηρίων μπορεί να ελεγχθεί ως προς την τήρηση των υγειονομικών μέτρων ενώ στα ιδιαίτερα μαθήματα όχι.
Οι βουλευτές ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς να επιτρέψει το άνοιγμα των φροντιστηρίων για τους μαθητές του Λυκείου, υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης της ίδιας βεβαίωσης σελφ-τεστ καθώς και της τήρησης όλων των υγειονομικών μέτρων, όπως αυτά ισχύουν για τα Λύκεια. Ταυτόχρονα προτείνουν  την ένταξη των εκπαιδευτικών φροντιστηρίων στον κατά προτεραιότητα  εμβολιασμό, παράλληλα με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Ερώτηση

Προς

την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
τον κ. Υπουργό Υγείας
τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

Θέμα: «Υποστήριξη των μαθητών Λυκείου με τρόπο που να τηρούνται όλες οι υγειονομικές προϋποθέσεις»

Σε ένα εξαιρετικά δύσκολο, για τη μαθητική κοινότητα, σχολικό έτος, οι μαθητές της Γ’ Λυκείου θα κληθούν σε λίγους μήνες να διεκδικήσουν, κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, μετά και την αιφνίδια και άκαιρη αλλαγή στον τρόπο  και τις προϋποθέσεις εισαγωγής τους, μία θέση στα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Το μεγαλύτερο διάστημα, η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου, με πολλά  προβλήματα που επανειλημμένα επισημάνθηκαν, από την Αξιωματική Αντιπολίτευση, κατά την κοινοβουλευτική διαδικασία.
 Κοινή παραδοχή όλων, είναι ότι η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη και τα αποτελέσματά της, μόνο θετικά για τους διδασκόμενους.  
Εν όψει των πανελληνίων εξετάσεων,  οι μαθητές της Γ’ Λυκείου χρειάζονται τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη. Δυστυχώς, η κυβέρνησή φρόντισε να καταστήσει την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ακόμα δυσκολότερη για τους μαθητές.
Δεδομένων των συνθηκών, άνθισε το φαινόμενο των παράνομων ιδιαίτερων μαθημάτων, αφού τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης παρέμειναν κλειστά.
Με το άνοιγμα των σχολείων, θεωρούμε ότι θα έπρεπε παράλληλα να υπάρξει άνοιγμα των φροντιστηρίων για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, αλλά και για τις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου, καθώς πολλά από τα μαθήματα στα οποία υποστηρίζονται είναι συναφή με την προπαρασκευή τους για τις πανελλήνιες εξετάσεις, με τις προϋποθέσεις, οι οποίες ορίζονται και για το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την αυστηρή τήρηση των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων, αλλά και την ένταξη στον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών των φροντιστηρίων.
Επειδή, τα τμήματα των φροντιστηρίων αποτελούνται από πολύ λιγότερους μαθητές, σε σχέση με αυτούς που βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες.
Επειδή, τα κλειστά φροντιστήρια οδηγούν σε άνθιση των παράνομων ιδιαίτερων μαθημάτων.
Επειδή, ο τρόπος εισαγωγής, όπως αυτός θεσπίστηκε πρόσφατα, κατέστησε την εισαγωγή των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ακόμα δυσκολότερη.
Επειδή, ο χώρος των φροντιστηρίων μπορεί να ελεγχθεί ως προς την τήρηση των υγειονομικών μέτρων ενώ στα ιδιαίτερα μαθήματα όχι.

Ερωτάται η Αρμόδια Υπουργός:

Προτίθεστε να επιτρέψετε το άνοιγμα των φροντιστηρίων για τους μαθητές του Λυκείου, υπό την προϋπόθεση της προσκόμισης της ίδιας βεβαίωσης σελφ-τεστ καθώς και της τήρησης όλων των υγειονομικών μέτρων, όπως αυτά ισχύουν για τα Λύκεια;
Σκοπεύετε, να εντάξετε τους εκπαιδευτικούς φροντιστηρίων στον κατά προτεραιότητα  εμβολιασμό, παράλληλα με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Βαρδάκης Σωκράτης
Ηγουμενίδης Νικόλαος
Θραψανιώτης Μανώλης
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)

You cannot copy content of this page